שירותי IT

שירותי תמיכה ופיתוח בתחום טכנולוגיית המידע, Information Technology, נועדו בכדי לתת לבעלי עסקים שקט ממערכות המחשוב בחברתם ולפנות להם זמן, הן בפתרון מהיר של תקלות והן בניצול עד תום את האפשרויות הגלומות במערכות המחשוב, כך שיוכלו להתפנות ולעסוק ב Core Business שלהם ולהמשיך ולייצר הכנסות.
אם חשוב לכם שהעבודה תזרום ללא תקלות, חשובה לכם נגישות המידע ותגובה מהירה, IT4U שירותי מחשוב מספקת שירותי IT לעסקים וחברות ויכולה לתת פתרון לתחום זה.

במקום “להפיל” את תפקידי המחשוב על עובדים אשר לא תמיד בקיאים בתחום ובמקום לתת למזכירות לשמור על מידע שברשת, תן לנו לשמור לך על המידע נגיש וזורם עבורכם. 15 שנות הניסיון שלנו לימדו אותנו כי ניתן למנוע כמעט לחלוטין השבתות בלתי צפויות של מערכות המחשוב כל עוד מקפידים על שגרת תחזוקה וטיפולים קבועה.

בתחום ניהול מערכות מידע ושירותי IT, ניתן לכלול תחומים רבים שבהם יש לטפל ושאותם אפשר לפתח.

בתחום התחזוקה המונעת (Proactive Maintenance) יש לוודא כי השרת והמחשבים מעודכנים על ידי מערכת העדכונים של מייקרוסופט (Windows updates) אחת לתקופה והעדכונים הקריטיים מותקנים ברמה דחופה.

יש לוודא שכל הדרייברים במחשבים בארגון מעודכנים, יש לבצע בדיקה תקופתית יזומה על פי רשימת בדיקות שהוגדרה מראש ולפתור תקלות ושאלות שעולות מבדיקה זו, יש להתקין כלי ניטור על המערכת כגון Raid Manager, PRTG וכד', יש לבצע גיבויים שוטפים וכן בדיקה תקופתית של שחזור המידע.

באמצעות מרכז התמיכה שלנו, ה Helpdesk, אנו מספקים שירותי תמיכה טלפונית באמצעות חיבור מרחוק. זמינות מרכז התמיכה מאפשרת ללקוח ליהנות מתמיכה מידית ללא עיכובים. מאחר וכל לקוח, במסלול ריטיינר חודשי, מצורף למערכת תיעוד המרכזית שלנו המבטיחה את שימור הידע, וכמו כן לכל לקוח מנוהל תיק אתר מסודר, אנשי צוות מרכז התמיכה המקצועיים שלנו מכירים את הלקוחות באופן אישי ואת מערכות המחשוב בצורה מלאה ומעמיקה ולפיכך מספקים שרות מקצועי ואיכותי.  פתיחת קריאת השרות אפשרית באמצעות הטלפון או האימייל. בעזרת כלי שליטה מרחוק נוכל להתחבר למערכת המחשוב ולפתור במהירות ויעילות תקלות במחשבים אישים או בשרתים.

כל קריאות השרות מנוטרות במערכת המבטיחה מעקב וטיפול רציף עד לפתרון.

תחום נוסף המוכל בקטגוריית שירותי ה IT הוא רישוי התוכנה. ההוצאות עבור רכש תוכנות היא אחת מההוצאות הכבדות שעל בעל עסק להוציא. שירותי הIT  יכולים לעזור גם בנושא זה ובכך לצמצם את ההוצאות. מאחר ואנחנו שמים את טובת הלקוח במקום הראשון כל הצעות רכש שנשלחת מותאמות במלואה ללקוח, כך שהלקוח לא ישלם עבור תוכנה שהוא לא צריך ולא ישלם יותר מהעלות המינימלית עבור התוכנות שכן נדרשות. אנחנו לא קשורים ליצרן מסוים ולא פועלים לפי "יעדים" לפיכך אין עלינו לחץ למכור לפי תוצאה מסוימת – אלא רק את הפתרון הטוב ביותר והמשתלם ביותר ללקוח. נוכל לספק פתרון כולל לרכש שרתים, תחנות עבודה, מחשבים ניידים וציוד תקשורת ואבטחה ממגוון יצרנים ובמחירים מצוינים.

עקב העלויות המשמעותיות של ההוצאה בעבור רישוי וחומרה ישנה מגמה גדולה מאד היום בתחום ה IT, לעבור למחשוב וירטואלי, בין אם בשימוש של מחשוב וירטואלי באינטרנט, קרי בענן, על בסיס שכירות חודשית, ובין אם בשימוש בשרתים פנים-חברתיים. הענן מציע מגוון שירותים רחב אשר בהפעלה מקומית היו עולים כסף רב. היתרונות במחשוב ענן עבור הלקוח הם בגמישות הכספית השוטפת – משלמים רק עבור מה שצורכים (לדוגמא 7 תיבות דואר Exchange) והן בהיבט הפיננסי בכך שההוצאה היא חודשית ולא חד פעמית, והן באפשרות להפעיל מערכות מחשוב מתקדמות במחיר חודשי נמוך.

החסרונות של שיטת הענן הם בכך שכאשר אין אינטרנט במשרדכם אתם מנותקים מהמערכת המרכזית או התוכנה המרכזית והן בכך ששיטת התשלומים לא מסתיימת. שיטת הענן היא למעשה שכירות חודשית, אין סופית, של שירותי המחשוב. כל עוד יש בעסק צורך במחשוב יש לשלם תשלום חודשי. במתכונת דומה לליסינג עבור אוטו או לשכירת דירה במקום קנייה.

שירותי מחשוב ענן יכולים להיות מוצעים על גבי השרתים המתקדמים ביותר בשוק ומופעלים באמצעות התוכנות המתקדמות ביותר שיש. אפשרויות השדרוג של מחשוב בענן גמישות על פי צרכי החברה המשתנים ותפורות בצורה מושלמת לצרכים ולתקציב.

פתרונות מחשוב הענן שאנו מציעים ללקוחותינו מתאימים במיוחד לעסקים קטנים ובינוניים מתוך הבנה של הצרכים והדרישות של עסקים אלו ונתפרו כך שיתאימו בצורה מושלמת לכל צורך של הארגון.

חברות בינוניות אשר זקוקות ליותר משרת אחד, לטובת ייעודים שונים, או למספר מערכות הפעלה במקום אחד, בוחרות לעיתים להפעיל את השרתים שלהם במתכונת וירטואלית בתוך הארגון עצמו. בשיטה זו אנו מנתקים את הקשר הקיים מזה שנים בין חומרה אחת (מחשב) לתוכנה אחת (Windows) ובעצם מפעילים מספר של מערכות הפעלה שונות ונפרדות על גבי חומרה חזקה אחת.
למעשה רוכשים שרת אחד חזק ועליו מותקנות מספר מערכות הפעלה (Windows Server) כמכונות ווירטואליות, כל אחת ממערכות ההפעלה הללו מקבלות נתח מסה"כ הזיכרון הכללי במחשב, ומסה"כ נפח הדיסק במחשב. בכך ניתן לחסוך בעלויות החומרה, הרישוי והתפעול.

יתרונות העולם הווירטואלי גדולים וברשימת היתרונות ניתן למצוא: גיבוי משופר באמצעות Snapshots, חסכון באנרגיה במקום פיסי בחדר השרתים, חסכון בעלויות החומרה, חזרה מהירה לפעילות במקרה של כישלון בחומרה, העברה מהירה של שרתים, התקנת שרת חדש במהירות הבזק.

תחום ה IT פועל גם למען שמירה המידע בארגונכם ומניעת זליגתו החוצה, מניעת פריצות לרשת, והגנה מפני וירוסים. בימים אלו של ריבוי התקפות סייבר על יעדים ישראלים גם ארגונים קטנים ובינונים נדרשים להתמודד עם התקפות של גורמים עוינים אשר מנסות להשבית את מערכת המחשוב, לגנוב מידע עסקי או למחוק מידע. הבטח לעצמך שינה בטוחה.

בארגונך צריכים להימצא הכלים הבאים: חומת אש (Firewall) היא החסם הראשון במעלה נגד פריצות ותקיפות סייבר. מערכת זו עומדת בחזירת הארגון, בפתח החיבור לאינטרנט של ארגונך, ומאפשר כניסות רק לפי הסכמה מראש בעוד היא חוסמת את כל שאר הניסיונות.
מערכת חומת אש מתקדמת, בין שלל יתרונותיה, תאפשר לך חיבור VPN מהבית למשרד.
חומת האש מתעדכנת חדשות לבקרים וכדאי מאד להיות במסלול של רישוי כך שתהיו זכאים לכלל השדרוגים והעדכונים של מערכות זו.

בנוסף, על ארגונים לרכוש פתרון הגנה על הדואר האלקטרוני הנכנס, לרבות גילוי מוקדם של וירוסים וחסימת דואר זבל הרחק מגבולות הארגון, וכן שרות Mail Relay.
שירות ה Mail Relay מעניק לכם שלושה דברים: סינון דואר זבל (לדוגמה פרסומת לויאגרה) סינון וירוסים (אימיילים עם קישורים לוירוסים, ואימיילים עם קבצים המצורפים אליהם אשר מוכרים כווירוסים).
הסינון מתרחש עוד לפני שהאימייל הגיע אל מערכת הדואר הארגונית.
פונקציית ה Mail Relay בשירות זה, מאפשרת לכל האימיילים הנשלחים אליכם להיערם בשרת מרוחק, במידה ולדוגמא המשרד שלכם מנותק מהאינטרנט.
במקום שהשולח יקבל תשובה שהאימייל שנשלח לא הגיע ליעדו, מאחר והאינטרנט במשרדכם היה לא פעיל (לדוגמא), האימיילים יאספו בשרת מרוחק וישלחו למשרדכם בעת החיבור מחדש לאינטרנט.

מערכת נוספת הנדרשת בארגונים היא מערכת אנטי וירוס מרכזית מנוהלת, המעניקה הגנה מלאה כנגד מגוון איומים ללא פגיעה בביצועי המחשב. להבדיל משירות אנטי ספאם ואנטי וירוס לאימייל, אימיילים יכולים לחדור גם דרך דיסק USB נייד או אפילו הורדת קובץ מהאינטרנט.
מערכת הניהול המרכזית של האנטי וירוס מאפשרת לנקות מחשבים נגועים מרחוק ללא צורך בהגעה לעמדה והתקנה מרוחקת של תוכנת האנטי וירוס וכן ניטורים שונים.

חומת אש, אנטי ספאם ואנטי וירוס לא יעזרו לארגונכם ללא מדיניות של אבטחת מידע המגדירה את המותר והאסור לעובדים.
לדוגמא: לא לפרסם בפייסבוק שהחברה יוצאת לנופש באילת ושהמשרדים יהיו סגורים.

רצוי מאד לבצע סקר אבטחה תקופתי לגילוי פרצות חדשות ושינויים שבוצעו בארכיטקטורת הרשת מאז הסקר האחרון ובכך לגלות פרצות וכשלי אבטחה ולתקנן.

ניטור מערכות המידע הוא תחום חשוב מאד שנדרשת בו השקעה על מנת לשמור את מערכות המחשוב בארגונכם במצב תקינות גבוהה.
כל מערכת מחשוב נוטה להשתנות בתדירות גבוהה ביותר. לדוגמא מערכת המחשב האישית שלכם, הפי סי שלכם, משתנה בכל שנייה. בכל שנייה נתונה קובץ זמני במערכת ההפעלה נכתב מחדש ומשתנה וכך נכתבים ומשתנים מאות קבצים אחרים.
המצב זהה בכל אחד מרכיבי התוכנה שבארגונכם. פתרונות ניטור והתרעה לשרתים ומערכות מידע הכוללות ניטור זמינות המערכת, ניטור ביצועים של רכיבי החומרה, חיפוש אחרי צווארי בקבוק ברשת, בדיקות על נפח דיסק, עדכוני תוכנה, עדכוני אנטי וירוס, עדכוני אבטחה, בדיקת דיו ודפים במדפסות, ניטור תקלות בתקשורת ובדיקת גיבויים ושחזורים, יעזרו מאד לשמור את הרשת בארגונכם במצב תקינות גבוה מאד.

צור איתנו קשר

משרד: 077-3295609
פקס: 077-3291609
נייד: 052-5661050
אי-מייל: info@it4u.co.il
כתובת: בית עובד 13, תל-אביב.
הוראות הגעה

 

או דרך הטופס הבא: